Drømmen om en We vibe vibrator

Min mand og jeg har det mest fantastiske sexliv i disse uger og jeg tænker på sex døgnet rundt. Jeg har konstant en kusse, der spænder og væsker så meget, at jeg må gå med trusseindlæg på arbejdet i disse uger.

I min søgen efter nye og spændende oplevelser er jeg stødt en We vibe vibrator, som gør mig helt våd i trusserne ved tanken om at afprøve sådan. Det lyder jo helt fantastisk, at man kan stimulere g punktet og klitten på éngang og have sex med sin partner samtidigt. Efter mine første erfaringer med heftige skedeorgasmer, som du kan læse om her De vildeste skedeorgasmer er jeg interesseret i at kunne udvide og eksperimentere med det.

Jeg har kun fundet få beskrivelser af erfaringen med We Vibe og ingen af dem var beskrevet så, man fik lyst til at drøne ud og købe den. Jeg mangler nogle danske erotiske fortællinger med brug af We Vibe og tænker, at jeg vil dele mine erfaringer løbende her på bloggen, når jeg får købt og afprøvet en We Vibe. Tanken om et fælles sexlegetøj, der i den grad kan give nydelse og intensitet mellem et elskende par kan da kun give våde trusser. Det er mine i hvert fald blevet af at skrive dette indlæg.

0 kommentarer:

Send en kommentar