Den første skedeorgasme

I går var det valg. Danmark fik ny regering.

I går startede en ny æra i mit sexliv. Jeg fik 2 kraftfulde skedeorgasmer på 1 time. Da valgresultatet næsten var gjort op red jeg afsted på mit livs første skedeorgasme under intens slikkeri af min klitoris, et roterende underliv og to trænede fingre, som i en rytmisk og lidt hård bevægelse stimulerede mit g-punkt.

Det er en af de vildeste seksuelle oplevelser jeg har haft. Min mand sagde, at der kom en klar hvid væske i et lille springfald, som han med største iver, suttede i sig.

Jeg har læst meget om det g punkt den sidste uge. Forskere, der nægter, at det findes. Kvinder og mænd, der hårdnakket benægter, at det eksisterer. Det gør det, piger! Jeg er 38 og har 3 børn med den mand, der gav mig de vildeste skedeorgasmer i aftes. Det var inderligt, liderligt, voldsomt og helt fantastisk. Nu kan jeg ikke vente til at komme hjem i aften, hvor vi skal "arbejde" videre og prøve at finde ud af, hvor hans pik kan ramme mig bedst og se om det også kan lade sig gøre uden at blive direkte slikket på klitoris.

Det mest fantastiske er, at jeg går rundt med en konstant spænding af seksuel lyst i underlivet, selv når jeg er på arbejde kan jeg næsten kun tænke på sex. Senere vil jeg beskrive i detaljer, hvordan den fantastiske aften foregik. Lige nu vil jeg bare nyde, at min kusse er et stort lystcenter af inderlighed og intensitet, der kun venter på at blive slikket, nusset, masseret og bollet.

0 kommentarer:

Send en kommentar