Velkommen til bloggen om sex

Velkommen til mit første indlæg på denne blog. Denne blog har fokus på sex og erotik. Her er intet om at strikke. Her er intet om at sy, overlock, underlock eller broderier. Der er heller ingen billeder af børn eller mænd. Her er kun fokus på én ting, nemlig sex og erotik.

Udgangspunktet vil primært være sex for os kvinder over 30, da vi rigtigt mange af os har det tilfælles, at vi har fået børn. Brysterne hænger lidt, fissen er ikke længere så stram og maveskindet hænger måske også. Nogle af os har fået nogle kilo for meget på sidebenene. Nogle kvinder skilles. Andre lever alene uden sex. Måske er du også bare som jeg. En helt almindelig kvinde et godt stykke over de 30. Mine børn er ved at være store. Min yngste er 4 år og mit sexliv har i i perioder været ret så nedadgående. Måske bliver fissen ikke længere helt så våd på kommando som vi oplevede i 20´erne.

På denne blog bliver der brugt ord som fisser, bryster og pik. Det er ord som smager godt i min termologi. Jeg er ikke en snerpe og kan mærke, at jeg i denne del af livet har et større indre sex-drive, som giver grobund for langt bedre og mere frie orgasmer, men som samtidigt kræver mere tid, omsorg og mental tilstedeværelse end da jeg var i 20´erne og havde lyst til sex hele tiden.


0 kommentarer:

Send en kommentar